Reklama
Szanowni Państwo,
Zachęcamy do zamieszczenia reklamy na łamach miesięcznika „Zamówienia Publiczne Doradca”, a także na stronach internetowych: www.publicus.pl, www.zamowieniapublicznedoradca.pl
W miesięczniku oferujemy Państwu miejsca na okładkach: 2, 3 i 4.
Zapraszamy również do Partnerstwa Działu lub Tematu. W ramach pakietu Partnera Działu/ Tematu proponujemy:
- Logo w spisie treści przy temacie,
- 1 stronę reklamową,
- 1 stronę „tekst sponsorowany” ( advertorial ),
- Informację na stronie otwierającej dział o Partnerstwie.
W celu uzyskania szczegółowych informacji dotyczących zamieszczania reklam zapraszamy do osobistego kontaktu.Specyfikacja techniczna reklam
GOTOWE MATERIAŁY W FORMIE ELEKTRONICZNEJ
1. Reklamy całostronicowe:
- Pliki PDF (jakość drukarska) – kompozyt CMYK bez separacji.
2. Mniejsze reklamy:
- Pliki PDF (jakość drukarska) – kompozyt CMYK bez separacji.
- Pliki rastowe – TIFF, EPS (bez kompresji LZW), rozdzielczość 300 DPI (zdjęcia) lub 600 DPI (teksty).
- Czarny tekst powinien składać się tylko ze składnika BLACK, a nie całego CMYK.
- Pliki wektorowe i wektorowo/ rastowe – EPS; teksty zamieniane na krzywe, zdjęcia i wszystkie inne elementy powinny być zawarte w pliku.
WYMAGANIA
1) Rozmiar reklamy musi odpowiadać formatowi zakupionej powierzchni reklamowej (powiększony o ewentualne spady).
2) Reklamy na spad – 5 mm większe (z każdej strony) niż format netto; wszystkie ważne elementy graficzne (z wyjątkiem tła) i teksty powinny być odsunięte do wewnątrz co najmniej 5 mm od linii cięcia.
3) Cienkie linie elementów graficznych, a także małe lub cienkie fonty (mniej niż 12 pkt) powinny być tylko w jednym kolorze.
4) Minimalna wielkość fontów: 7 pkt, min. Grubość linii: 0,4 pkt.
5) Czarny tekst powinien być nadrukowany na tło.
6) Maksymalne pokrycie farba to 300 %.
Uwaga! W przypadku niedostarczenia certyfikowanej próby kolorów wykonanej z przesłanego materiału reklamowego Wydawnictwo Publicus nie odpowiada za kolorystykę opublikowanej reklamy.
FORMY DOSTAWY.
1) Płyty CD-ROM zawierające gotową reklamę prosimy dostarczyć na adres redakcji:
Wydawnictwo Publicus, ul. Jedwabnicka 1, 04-260 Warszawa
2) W formie elektronicznej na adres: wydawnictwo@publicus.pl