http://wannaporn.com ts beatricy velmont gets her ass pounded.
ohsexvideos.net august interracial.
wemadeporn.net

KOLEJNY ODCINEK TRASY S17

43

Symbolicznym wbiciem łopaty rozpoczęła się budowa drogi ekspresowej S17 między końcem obwodnicy Garwolina a węzłem Kurów Zachód. – Politycy to, co mieli do zrobienia – zrobili. Teraz czas na inżynierów – powiedział minister infrastruktury i budownictwa Andrzej Adamczyk. Odcinek drogi S17 Garwolin – Kurów, o długości blisko 60 kilometrów, podzielony został na cztery zadania, które realizuje trzech wykonawców. Łączna wartość inwestycji to blisko 2 mld zł, z czego koszt robót to około 1,5 mld zł. Kierowcy skorzystają z nowej trasy w połowie 2019 r. Budowa drogi ekspresowej S17 pomiędzy końcem obwodnicy Garwolina a węzłem Kurów Zachód to bardzo duże przedsięwzięcie inżynierskie i logistyczne. Niemal połowa trasy liczącej dokładnie 58,6 km powstaje w sąsiedztwie obecnej DK17, z czego około 10 km zostanie przebudowane do parametrów dwujezdniowej drogi ekspresowej. Jej nawierzchnia wykonana zostanie z betonu cementowego, a przekrój jezdni umożliwi w przyszłości dobudowę w pasie rozdziału trzeciego pasa ruchu. Zbudowanych zostanie blisko 90 obiektów inżynierskich, w tym 23 mosty (najdłuższy na rzece Wieprz), 45 wiaduktów, trzy kładki, dwa dolne przejścia dla pieszych oraz 16 przejść dla zwierząt. – Do tej pory Polska Wschodnia była zaniedbywana. Zmieniamy to. Udowadniamy, że polskie państwo może się zająć tymi regionami, które do tej pory były pomijane – podkreślił wiceminister infrastruktury i budownictwa Jerzy Szmit.

Powiązane artykuły

www.portalsamorządowy.pl

https://sexvideos2.net glamorous business ladies fingering. indian xxx