Uruchomienie miniportalu
W dniu 4 października 2018r. Urząd Zamówień Publicznych wspólnie z Ministerstwem Przedsiębiorczości i Technologii, Ministerstwem Cyfryzacji i Centralnym Ośrodkiem Informatyki zakończył prace wdrożeniowe nad miniPortalem – systemem dla zamawiających i wykonawców do elektronicznej komunikacji w postępowaniach o udzielenie zamówienie publicznego. Za pośrednictwem miniPortalu i dostępnych formularzy można składać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz komunikować się elektronicznie. W dniu 10 października 2018 r. w siedzibie UZP odbyło się spotkanie, którego celem była prezentacja udostępnionego systemu przez UZP. Zaprezentowano funkcjonalności tego narzędzia, zasady jego działania i korzyści związane z jego stosowaniem. MiniPortal jest ogólnodostępny, uniwersalny i szczególnie przydatny dla zamawiających, którzy nie posiadają własnych narzędzi informatycznych do obsługi postępowań o udzielenie zamówienia publicznego.
źródło: www.uzp.gov.pl