Dokumentowanie postępowania o zamówienie publiczne
{jcomments off}SZKOŁA DORADCY
Rok szkoleniowy 2011/2012
Program obejmuje 6 godzin wykładowych oraz 1 godzinę warsztatów (ćwiczeń).
Szkolenie przeznaczone jest dla osób pracujących w instytucjach zamawiających.
1. Zagadnienia wstępne
- co składa się na dokumentacje postępowania,
- przepisy regulujące tę problematykę,
- zasady sporządzania i przechowywania dokumentacji,
2. Podstawowy dokument – protokół postępowania,
- kto powinien sporządzać protokół,
- forma protokołu,
- od kiedy powinien być sporządzany protokół,
- w jakich trybach powinien być sporządzany protokół,
- treść protokołu,
3. Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 26 października 2010 r. w sprawie protokołu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (Dz. U. Nr 223, poz. 1458).
4. Wzory protokołu postępowania o udzielenie zamówienia w trybie:
- przetargu nieograniczonego,
- przetargu ograniczonego,
- negocjacji z ogłoszeniem,
- dialogu konkurencyjnego,
- negocjacji bez ogłoszenia,
- zamówienia z wolnej ręki,
- zapytania o cenę,
- licytacji elektronicznej,
5. Wzór protokołu postępowania o udzielenie zamówienia w celu ustanowienia dynamicznego sytemu zakupów oraz udzielania zamówień objętych dynamicznym systemem zakupów.
6. Załączniki do protokołu oraz ich praktyczne znaczenie.
7. Wzór druku dodatkowego ZP-1.
8. Praktyczne aspekty sporządzania protokołów.
9. Zasady udostępniania protokołu i załączników do protokołu oraz zasady przechowywania dokumentacji postępowania.
10. Orzecznictwo Sądu Najwyższego, sądów administracyjnych oraz Krajowej
Izby Odwoławczej dotyczące dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia.
Warsztaty
Sporządzanie protokołów postępowania według danych, przekazanych przez wykładowcę.