http://wannaporn.com ts beatricy velmont gets her ass pounded.
ohsexvideos.net august interracial.
wemadeporn.net

Działania promocyjne miast poprzez sport obszarem wysokiego ryzyka w zamówieniach publicznych

46

Miasta i regiony coraz częściej decydują się na aktywną autopromocję poprzez sport.

Taki rodzaj usługi stał się w ostatnich latach szczególnie dynamiczną formą działań promocyjnych samorządów gminnych. Wysokie nakłady na działalność promocyjną administracji publicznej, finansowaną ze środków publicznych, zwracają uwagę różnych organów kontroli, w tym Najwyższej Izby Kontroli oraz regionalnych izb obrachunkowych.

Znakomita większość zamówień na usługi promocyjne, dotyczy preferowanej przez miasta formy promocji, poprzez konkretne kluby piłkarskie występujące w rozgrywkach ligowych. Na samym Górnym Śląsku jest bardzo wiele drużyn piłkarskich, które jednoznacznie identyfikowane są z miastem lub regionem, albo których głównym udziałowcem jest miasto, jak np. Górnik Zabrze, GKS Katowice, Ruch Chorzów, Piast Gliwice, Polonia Bytom, Ruch Radzionków, Raków Częstochowa, czy wreszcie Zagłębie Sosnowiec.

 

UWAGI WPROWADZAJĄCE

Od ponad 23 lat promocja jest jednym z ustawowych zadań własnych gminy (art. 7 ust. 1 pkt 18 ustawy o samorządzie gminnym).

Pojęcie „promocji” nie zostało prawnie zdefiniowane. W ujęciu marketingowym promocja jest to zbiór środków, za pomocą których przedsiębiorstwo lub sprzedawca komunikuje się z rynkiem, czyli przekazuje informacje o swojej działalności lub konkretnych produktach i usługach.

Zbliżonym do promocji i coraz powszechniej używanym pojęciem, w odniesieniu do terytorium gminy/regionu, jest marketing terytorialny.(…)

 

Poza tym w artykule:

  • NIEPRAWIDŁOWOŚCI W ZLECANIU PODMIOTOM ZEWNĘTRZNYM USŁUG W ZAKRESIE PROMOCJI JST
  • PRZYKŁAD Z ŻYCIA WZIĘTY KONTROLA RIO KATOWICE 

 

CZYTAJ DALEJ

Pełen tekst artykułu jest dostępny w Systemie Informacji Prawnej Legalis

.

https://sexvideos2.net glamorous business ladies fingering. indian xxx