Zmiany trzech ważnych rozporządzeń
W dniu 18 października 2018 r. weszły w życie zmiany trzech rozporządzeń do ustawy Prawo zamówień publicznych:
- Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 27 czerwca 2017 r. w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępniania i przechowywania dokumentów elektronicznych (Dz. U. poz. 1320), wydanego na podstawie art. 10g Pzp;
- Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 22 marca 2010 r. w sprawie regulaminu postępowania przy rozpoznawaniu odwołań (Dz. U. z 2018 r. poz. 1092), wydanego na podstawie art. 198 pkt 1 Pzp;
- Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. poz. 1126), wydanego na podstawie art. 25 ust. 2 Pzp.
Konieczność zmiany tych rozporządzeń związana jest z wejściem w życie ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. zmieniającej ustawę – Prawo zamówień publicznych oraz ustawę o zmianie ustawy – Prawo zamówień publicznych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. poz. 1603), która dokonuje zmian w ustawie Prawo zamówień publicznych, mających na celu doprecyzowanie redakcji przepisów regulujących kwestie związane z elektronizacją zamówień publicznych oraz w ustawie z dnia…
Opr. red. na podst. mat. UZP [www.uzp.gov.pl]
Zapraszamy do prenumeraty magazynu.
Pełna treść artykułu jest dostępna w systemie informacji prawnej Legalis