BADANIE RYNKU PPP W POLSCE

42

 

Powiązane artykuły

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości opublikowała wyniki badania rynku partnerstwa publiczno-prywatnego, jak dotąd największego przeprowadzonego w Polsce w tym zakresie. „Analiza potencjału podmiotów publicznych i przedsiębiorstw do realizacji projektów partnerstwa publiczno-prywatnego w Polsce” oprócz opisu obecnej sytuacji rynku PPP zawiera przede wszystkim ocenę potencjału rozwoju takiej formy współpracy między instytucjami publicznymi a przedsiębiorstwami. Raport wskazuje także na bariery w upowszechnianiu PPP, m.in.: niechęć społeczną do działań na styku publiczno-prywatnym, hierarchiczną strukturę organizacyjną instytucji publicznych nieadekwatną do wymagań specyficznego trybu pracy przy projekcie PPP, a także brak unormowań prawnych procedury przygotowania i realizacji projektów. Publikacja jest dostępna w wersji elektronicznej na stronie internetowej Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości oraz na stronie projektu www.ppp.parp.gov.pl w zakładce publikacje.